Elling Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Hallo! Jeg skal opp til Hemsedal, til hytta til en kamerat av meg. Vi skal ikke bo i hytta vi skal gå litt innover i fjellet, men jeg lurte bare på om det var noen som visste om noen gode fiskevann vi kunne ta turen til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørnar Fjeldberg Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Det står mye om fiske i Hemsedal her: www.hemsila.no Tar jeg ikke helt feil så stenger ørretfiske 25. spetember.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gjende Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 På denne tiden av året skal ørreten få gyte i fred. Derimot er harren i flott kondisjon nå, men såvidt jeg vet finnes ikke den i området du skal til, da må du nok over til Gudbandsdalslågen, og det blir vel litt langt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts