Gå til innhold
  • Bli medlem

1000 dager ute


Anbefalte innlegg

Annonse

Hei og hå! 
 
Dette er den ekte Bengt-Are ja. Heter vel Bare Friluftsliv på youtube, men er lenge siden jeg har lagt til noe der. Heter 1000 dager ute på insta og face! 
Er jeg som filmer ja, men er en god venn som redigerer! Vanskelig å få det til så bra mens man er på tur! 

Endret av Bare Friluftsliv
  • Liker 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 8 måneder senere...
  • 4 uker senere...
Bare Friluftsliv skrev (På 10.12.2022 den 15.52):

Ja, hele turen sålangt ligger ute på naturkanal1.no Blir over 100 episoder av 1000 dager ute. Og fortsettelsen starter etter jul! 

 

Mykje juleunderhaldning då. 

Sikkert mykje e kan plukke opp.

Min eigen variant vert nok 1000 dagar halvveis ute, med vedovn. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skogens Stønn skrev (43 minutter siden):

548 og 1/3 år? Da slår han garantert alle rekorder som noensinne er satt. 😄

 

Odd-Arne skrev (14 minutter siden):

 

Ja, må vere så pass.

 

Man skal ikke le av én som har sovet ute helt siden Middelalderen. Husker selv akkurat hvor iherdig Martin Luther var da jeg gikk i klasse med ham som gutt… Visste allerede da at han ville bli betydningsfull :o 

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

så episode 1 og 2 på youtube. Leita febrilsk etter episode 3 osv. Men kunne ikke finne de :-( Så også at filmene fra Bengt lå ute på forskjellige kanalar?? Blant annet naturkanal1. Fant ut nå at restenav episodene ligger på naturkanal1.no, men du må ha abonnement for å se resten av episodene. Noen som erfaring og som abonnerer? Tenker utvalget og kvalitet. 150 kr per mnd eller 1000 kr for et år er en grei sum, men da forventer jeg at det er verdt pengene. Ligger over 100 episoder fra Bengt ute på naturkanal1. Noen på forumet som sette alle episodene?  

Endret av Dompappen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Dompappen skrev (På 3.8.2023 den 11.26):

så episode 1 og 2 på youtube. Leita febrilsk etter episode 3 osv. Men kunne ikke finne de :-( Så også at filmene fra Bengt lå ute på forskjellige kanalar?? Blant annet naturkanal1. Fant ut nå at restenav episodene ligger på naturkanal1.no, men du må ha abonnement for å se resten av episodene. Noen som erfaring og som abonnerer? Tenker utvalget og kvalitet. 150 kr per mnd eller 1000 kr for et år er en grei sum, men da forventer jeg at det er verdt pengene. Ligger over 100 episoder fra Bengt ute på naturkanal1. Noen på forumet som sette alle episodene?  

Jeg har sett det aller meste av 2000 dager ute. Jeg pleier å kjøpe meg et mnds abonnement på naturkanal1 i ny og ne, og så dra gjennom masse episoder på noen kvelder/dager. 150 kr er jo ingenting, tenk på hva disse fotballfansene betaler for å se fotball.. Og så stopper jeg abonnementet når jeg er lei, ofte den samme mnd som jeg startet.

Episodene er jo korte, så det går fort. I tillegg synes jeg det er noen bra andre kanaler for meg som er jakt og fiskeidiot, Krempig og Alta Folkehøgskole lager noen veldig bra episoder, samt en del andre jegere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.