Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lite brukt (enda) soto lighter som jeg har begynt å bruke siste tiden! Problemet er bare at den sjeldent stenger etter bruk! Selv om jeg slipper knappen kutter ikke gassen å den brenner til tider veldig lenge før gassen kuttes!? Feil på lighteren eller andre som opplever det samme? 

D29E4845-8376-42EC-AC02-11A6F1E57F32.thumb.jpeg.8b44ded0b223028d075d1937d8fb4c56.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
59 minutes ago, Prebb said:

Har samme. Min stenger, men den brenner gjerne 1-2s etter jeg slipper knappen. 

Samme her, brenner et par sekunder etter stenging. Det er helt normalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... jeg kan ikke skjønne at dette er normalt! Min kutter noen ganger med en gang jeg slipper knappen, andre ganger brenner den mye lengre enn 1-2 sekunder! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte justere ned styrken på den for å få den til å oppføre seg. Hvis den står på over 50% så brenner den 1-2sek etter jeg slipper knappen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Rolf L skrev:

Jeg måtte justere ned styrken på den for å få den til å oppføre seg. Hvis den står på over 50% så brenner den 1-2sek etter jeg slipper knappen.

Dæven, har noen sagt at du er en knupp i dag 😂 om ikke kan jeg være den første!!! Dette løste problemet! Stilte den ned på minimum... nå oppfører den seg slik den skal 👍🏻

Takk for tipset 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider