Jump to content

Hvilket telt og sovepose til vinter?

Elinx

Recommended Posts

On 12/27/2018 at 5:58 PM, Elinx said:

jeg lurer på hvilket telt og sovepose jeg bør vælge. Teltet vil jeg gjerne ha plass til 2-3 pers selvom jeg vanligvis kommer til å bruke det alene og jeg må ha myggnettingdør på teltet. Jeg ønsker også å kunne bruke teltet alle sesonger og det bær ikke veie alt for mye.....og gjerne litt fortelt man kan lage litt mat i om det pøser. Sovepose til vinteren trenger jeg også, jeg har sett litt på helsport extrem men har ingen erfaringer med dem. Trenger litt råd og tips fra dere erfarne fjellfolk😬

Ta en kikk på Robens Raptor. Fabelaktig telt med mange fordeler. Fjellsport har det fremdeles på Outlet til snaue 3000, mye telt for pengene.

• Like 1

Annonse
39 minutter siden, Marius Engelsen skrev:

Ang. sovepose: design din egen på cumulus sine sider. MVA trekkes fra i kassen før du belrefter ordren. Tror ikke det går an å få mer pose for pengene, med minde du er kjempeheldig med tilbud.

Så akkurat på den nå. Tusen takk, stiligt. Men tror jeg har forelsket meg i den Rago xtrem posen🥰😂

Edited by Elinx
  • Like 1

Etter å ha lest og sett og vurdert alle teltene forslått her står jeg imellom hilleberg nallo og fjellheimen....... grrrr valgets kval. Skal ikke være enkelt. Er det myggnetting i alle ventiler på disse teltene? ( jeg er veldig populær blandt myggen)😬

1 time siden, Elinx skrev:

Etter å ha lest og sett og vurdert alle teltene forslått her står jeg imellom hilleberg nallo og fjellheimen....... grrrr valgets kval. Skal ikke være enkelt. Er det myggnetting i alle ventiler på disse teltene? ( jeg er veldig populær blandt myggen)😬

Myggfritt telt oppnås med Vape/Thermacell, ikke med myggnett i ventiler... 

• Like 1