Gå til innhold
  • Bli medlem

Alfa Bever Perform vs. Alfa Bever Pro Advance


Freerider

Anbefalte innlegg

Hei

Planlegger nytt solid fottøy blandt flere andre ting(jakke, sekk osv.) Alfa Bever Perform har jeg erfaring med etter å ha fått låne på en 4-5 dagers tur med greit tempo, og inget mer enn moderat tyngde på oppakning. Ettersom det er såpass lav prisforskjell tenkte jeg at det kan være lurt å gå for det beste kompromiss, da jeg for kort tid siden har vært innom en butikk og fått prøve begge disse støvlene, samt også Jerv modellen. Sistnevnte blir helt klart overkill for min del, og ble kun prøvd bare for å ha gjort det.

Er det noen her som har erfaring med Pro Advance modellen, og hvor mye de går seg til gjennom bruk? Grunnen til at jeg spør er fordi Perform modellen føles som en tøffel i forhold, rett ut av esken, og jeg ønsker å slippe å stå der med et par rå støvler som blir lite brukt. Enkelte skotøy går seg jo mer til enn andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.