fjellgeita ved sfjorden Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 (endret) Usikker på om dette blir lagt inn under rett emne nå. Men...... Jeg lurer på hvordan det er å komme seg fra Bergen til Haukeliseter med kollektivtransport. Skal til å prøve noe nytt, reise til fjells på egenhånd, men ble visst uten bil da "jeg pakket sekken", så må satse på det kollektive. 😜😁 Endret 8. oktober 2018 av fjellgeita ved sfjorden
Lars Stenseth Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 Her er info om busstider😊 https://www.nor-way.no/nb-NO/ruter/haukeliekspressen 1
Omnilite Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 2 minutter siden, Lars Stenseth skrev: Her er info om busstider😊 https://www.nor-way.no/nb-NO/ruter/haukeliekspressen Ser ut som stoppet på Haukeliseter har "falt ut" av reiseplanleggeren til Nor-way. Legger du inn Haukeli (som er på østsiden av fjellet) får du opp avganger. Bussen kjører jo uansett forbi Haukeliseter. 2
fjellgeita ved sfjorden Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter Skrevet 8. oktober 2018 Hmmm.....må nok finne meg en lokal buss inn til Odda, for så å hoppe på haukeliexpressen nedi der en plass. 😏☺️
fjellgeita ved sfjorden Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter Skrevet 8. oktober 2018 Akkurat nå, Omnilite skrev: Ser ut som stoppet på Haukeliseter har "falt ut" av reiseplanleggeren til Nor-way. Legger du inn Haukeli (som er på østsiden av fjellet) får du opp avganger. Bussen kjører jo uansett forbi Haukeliseter. Men fortsatt ikke buss direkte fra Bergen sant?🤔
Omnilite Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 Ser ut som du må ta buss 930 fra Bergen til Seljestad (Odda) og så bytte der. nw180-2008-2018_6.pdf 1
fjellgeita ved sfjorden Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter Skrevet 8. oktober 2018 22 minutter siden, Omnilite skrev: Ser ut som du må ta buss 930 fra Bergen til Seljestad (Odda) og så bytte der. nw180-2008-2018_6.pdf Wow, endelig noen som fant ut av det når jeg ikke ble klok på rutene i går kveld. 🤩 Da er det håp om en høsttur på denne frøkna. 😁 Tusen takk!!!
+Luesveis Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 1 time siden, fjellgeita ved sfjorden skrev: Wow, endelig noen som fant ut av det når jeg ikke ble klok på rutene i går kveld. 🤩 Da er det håp om en høsttur på denne frøkna. 😁 Tusen takk!!! Flott du fikk hjelp og fant ut av det. Et godt tips til senere er en-tur.no , den er kjapp og grei: bare å taste inn start- og sluttsted og tid, så renner alternativene ut. God tur! 1
fjellgeita ved sfjorden Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter Skrevet 8. oktober 2018 17 minutter siden, Luesveis skrev: Flott du fikk hjelp og fant ut av det. Et godt tips til senere er en-tur.no , den er kjapp og grei: bare å taste inn start- og sluttsted og tid, så renner alternativene ut. God tur! Tusen takk Luesveis. 🤩
fjellgeita ved sfjorden Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter Skrevet 8. oktober 2018 Steike, alt kom jo detaljert opp her fra jeg bor til Haukeliseter. 😁 Perfekt 👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå