Fjellsikt.no Skrevet 9. mai 2018 Skrevet 9. mai 2018 Hei, er det noen her som har gått opp til Verjesteinsnuten? Vil egentlig vite hvordan det er å gå fra Nupsredet og opp. Har sett få bilder og informasjon derfra, så kanskje det er noen her som har gått opp tid som vil fortelle. Vi skal gå opp dit i Juli, ved værforbehold selvfølgelig. Takk for alle svar Siter
TEEDJAY Skrevet 9. mai 2018 Skrevet 9. mai 2018 Hei Har gått opp der på ski, og mener å huske at det var greit, men er en stund siden. Har også gått opp den bratte renna i vest, og på turen på bildene gikk vi opp bakveien/nordfra. Var ikke så mye hjelp i meg, men fin topp er det vertfall! 5 Siter
Fjellsikt.no Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Skrevet 10. mai 2018 (endret) @TEEDJAY Ja, tenkte å opp dit for å ta timelapse av soloppgangen over StoreNup, også solnedgang kanskje. Så ville vite hvordan det er der oppe, om det er flatt eller om det er uoversiktlig terreng osv. Må planlegge grundig vettu, hehe. I samme slengen kommer jeg til å ta noen 360* bilder på vegen opp dit, er mange bilder fra Nupsredet, Nupshallen, men ikke opp dit dessverre(bare ett egentlig). Takker uansett for svar. Endret 10. mai 2018 av Kenneth Hauen Siter
Martin HJ Skrevet 10. mai 2018 Skrevet 10. mai 2018 Er det innafor å parkere bilen ved Nupshallene forresten hvis man skal opp noen dager til Nupsdalen og omegn? Kunne godt tenkt meg det hvis det er lov Siter
Fjellsikt.no Skrevet 14. mai 2018 Forfatter Skrevet 14. mai 2018 Du kan stå ved Geit Ost bygget Bare pass sånn at ikke geitene ikke ødelegger bilen da. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.