Tor-Erik-L-77 Skrevet 3. mars 2018 Skrevet 3. mars 2018 Fant denne pakka til en grei penge på finn: Blir et alternativ til mitt Ringstind Superlight 1-2 som har omtrent nøyaktig samme vekt som oppsettet over. Har ikke mye erfaring med henging men har prøvd en sommernatt på skauen med en TTT og et Thermarest underlag og det fungerte veldig bra. Spent på å få testet denne DD pakken! Jeg ønsket meg uansett selve DD tarpen så ble egentelig en bonus med resten av pakka 2 Siter
+tshansen Skrevet 3. mars 2018 Skrevet 3. mars 2018 Jeg kan ikke forstå annet enn atdu vil bli veldig fornøyd med denne pakken 👍🏻 Hengekøy er helt strålende under tregrensa, men ikke like kjekt over! Det er mulig å spenne den opp der også, men det krever litt mer øvelse og forberedelser 1 Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 3. mars 2018 Forfatter Skrevet 3. mars 2018 Ja det blir spennende å teste litt mer henging, ser for meg det kan bli en fin greie i tillegg til all teltingen jeg har gjort Men som du sier så er det eksklusivt for bruk under tregrensen ja Skal se om jeg får laget en liten rapport på dette da jeg har planlagt en hengenatt ute til neste helg om planene holder. 1 Siter
+tshansen Skrevet 3. mars 2018 Skrevet 3. mars 2018 Pass på, du kan bli hektet! Det kan være utfordrende første natten, men er køya stor nok til å ligge litt på skrå, slik at du får lagt mer horisontalt og ikke bananformet er komforten helt fenomenal! Har selv en kompis som har byttet ut sengen hjemme med køye... 😂 blir spennende å se hvilke erfaringer du gjør deg 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.