Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

På den andresiden så koster det jo ingenting i forhold til andre. Synes det er verd kronene å prøve. I verste fall blir det til sommer bruk. ;)

Skrevet

Sant det, denne ruinerer deg ikke, men det dyreste utstyret er det du må kjøpe flere ganger :) Jeg gjorde akkurat det samme og erfarte at selv på sommeren ble det kaldt, så mitt underlag uten isolasjon brukes bare som ekstramadrass på harde hyttesenger :P men folk er jo forskjellige så at jeg fant ut at det ikke passer for meg betyr jo ikke nødvendigvis at det ikke passer for deg.

Skrevet (endret)

Folie reflekterer litt varmestråling, men vil neppe isolere noe særlig. Foliens viktigste egenskap er at den er tett og dermed hindrer fordampning. Dette kan være gull hvis du pakker deg inn i folie, men denne effekten får du ikke av å pakke inn underlaget. 

Endret av Eksilbergenseren
Gjest Mareng
Skrevet

Er det noen som har sett på målene til denne? Den er kun 48cm bred, den vil føles smal. Så er det greit å vite at lengden kun er 180.

Den har ikke isolasjonsmateriale, det er en bademadrass i bunn og grunn. På sommeren når det er varmt er det sikkert null stress med bare luft.

Har du ett billig skumunderlag du kan legge under hjelper dette MYE. Det får du på jysk for 50kr 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.