Humbug Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 Min bedre halvdel anskaffet en slik forleden, og vi fikk testet den på en liten utflukt. Kortversjonen: Supert håndarbeid og bra utforming på selve dyna, men upraktisk og dårlig opphengsløsning. Langversjonen: http://www.hengut.no/2017/06/15/cumulus-selva-450/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eksilbergenseren Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 Satt igjen med samme følelsen da jeg fikk min comforter. Utrolig kvalitet på det som er sydd, men systemet for å lage fotboks er noen hemper, en strikk og noen strammere. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorS Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 Har selv en cumulus comforter, og den er meget bra. Flotte sømmer, god fløff i duna. Men det der strikk-opplegget med de små pysete hempene er jeg ikke imponert av. Men som ren dyne er den utmerket!!:) har noen netter under denne nå. Og tror det blir ett par netter i helga også!!!:) har en liten tanke om at mamma skal få lov å sy litt på denne slik at jeg får en quilt i stedet for dyne!:) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bendikb Posted November 21, 2018 Share Posted November 21, 2018 På 15.6.2017 den 12.51, Humbug skrev: Min bedre halvdel anskaffet en slik forleden, og vi fikk testet den på en liten utflukt. Kortversjonen: Supert håndarbeid og bra utforming på selve dyna, men upraktisk og dårlig opphengsløsning. Langversjonen: http://www.hengut.no/2017/06/15/cumulus-selva-450/ Hvordan liker du quilten nå etter 1 år? Fortsatt like fluffy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Humbug Posted November 21, 2018 Author Share Posted November 21, 2018 25 minutter siden, Bendikb skrev: Hvordan liker du quilten nå etter 1 år? Fortsatt like fluffy? Jeg antar det. Quilteier har vært min forhenværende bedre halvdel i et års tid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts