Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flott blogg. Interessant nettside du hadde kjøpt tarpen frå. Kva kosta frakten og korleis er du nøgd med kvaliteten? Total vekt på tarpen?

Endret av josteink
Korrektur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 minutter siden, josteink skrev:

Flott blogg. Interessant nettside du hadde kjøpt tarpen frå. Kva kosta frakten og korleis er du nøgd med kvaliteten? Total vekt på tarpen?

Takk for det :)

Frakt på bare tarp-kitet kommer på $22,50. Kvaliteten virker svært bra (man vet jo strengt tatt ikke før man har vært ute i uvær), og tarp med snakeskins, barduner og oppheng landet på 580g.

Endret av Humbug

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grei vekt og grei pris må ein kunne sei. Interessant at frakt frå US er rimlegare enn frakt frå Tyskland. Du får legga inn ein oppdatering når du har vore i eit skikkeleg lavtrykk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 minutter siden, josteink skrev:

Grei vekt og grei pris må ein kunne sei. Interessant at frakt frå US er rimlegare enn frakt frå Tyskland. Du får legga inn ein oppdatering når du har vore i eit skikkeleg lavtrykk!

Will do :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av TorbjørnJ
      Har nå en DD hammock frontline som jeg i grunn er ganske fornøyd med, men er lei av å fryse når kulda kommer snikende. Ligger med et enkelt liggeunderlag under meg (som jo forsvkyver seg i løpet av natten, men det er en annen historie) men blir fremdeles kald.
      Tenkte først å kjøpe et liggeunderlag med høyere R-verdi, dette frister litt: https://www.widforss.no/jr-gear-traverse-core-primaloft-183x51x8.9-cm
      Men ser at flere anbefaller å heller gå for underquilt. Problemet mitt er da at det er så vanskelig å sammenligne underquilt A og B. På soveposer og liggeunderlag har man standardiserte måter å teste temperatur men dette har man ikke på underquilter.
      Ser man får en relativt rimelig sak fra Dovrefjell (499,-) og DD har en som selges for 799,- men finner som sagt bare empiriske data på disse. Synes det blir litt vel mye å legge ut 2500,- for en Eno Vulcan.
      Noen forslag/tips? Vil gjerne ha noe som tilsvarere en rating på -5'C

Vurderer nesten å lage meg noe selv, enten ved å kutte opp en dyndune og sy på ekstra stoff/hemper. Eller å kjøpe en sovepose og sy på hemper. Det er jo ikke akkurat rocket science. Det er jo bare en sovepose utenpå køye, over halve kroppen(?). Men fra tidligere erfaringer, når man tenker "dette kan jo ikke være så vanskelig" om ting man aldri har gjort før - så tar man ofte feil
    • Av Strilaliv
      Junior i huset har vore så uheldig å få hol i hengekøya si. Korleis reparerer eg dette best?
      Kan eg bruka reparasjonslapp frå jervenduk? Må eg kjøpa noko anna? 

• Av Humbug
      Min ruslebror Asbjørn, hans hund Tyri, og jeg har vært på en medstrømsekspedisjon i Sølendalen. Videobevis her:
      Og to ferdige episoder av en nært forestående trilogi i fem deler her:
      Skjult lenke - logg inn for å se den
    • Av Jan Erik Pettersen
      Hei hopp, har prøvd å søke litt uten å finne noe svar, så jeg må spørre dere som har prøvd om tips og råd.
      Har laget en slik brusboks ovn, jeg har så lyst til å prøve den på en helgtur jeg skal på, dette er ikke den jeg har laget men dette er varianten: 
      Skjult lenke - logg inn for å se den

Det jeg lurer på er hva jeg skal bruke til å fyre med? Det har vært vanskelig å finne ut av.
      Noen som kan dele noen erfaringer med meg?

• Av Bene
      Familie på fire som ønsker turtips. Har telt og hengekøyer. Ønsker ikke å gå langt, men ha bil i nærheten og gjerne forflytte oss fra dag til dag. Ønsker utsikt (vidde, fjorder, fjell, høyder) , nærhet til vann. Bor i Vestfold, og tenker en grense på max 40 mil i omkrets. Noen som har gode og konkrete forslag?
      Mottas med takk! 
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Skitt Fiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.