Curling-generasjonen Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 Eg jobbar på ein folkehøgsskule med ein god del ski som vi ønskjer å kjøpe feller til. Før har eg høyrt om og sett at folk har bestilt feller som metervare. Er det nokon som veit om plassar å bestille dette? Eg tenkjer ei breidde på fellane på 90-110mm. Pris er sjølvsagt ein viktig faktor her i denne samanhengen, så om nokon har nokre gode tips, så rop ut!http://skredkart.ngi.no/ Dersom nokon toppturgåarar ikkje har oppdaga denne sida endå, så versågod Siter
Omnilite Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 vpg.no har metervare av Pomoca feller i noen bredder, men prisen pr.m var dessverre ikke av det snille slaget. Siter
Curling-generasjonen Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 Ja eg oppdaga tilbodet deira, men eg har desverre ikkje klart å finne nokon som har både bra feller og bra pris! Siter
Lompa Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Tror du kan få pomoca til bedre pris fra nettbutikker i utlandet. F.eks her: https://www.snowinn.com/skibutikk/pomoca-climb-pro-mohair-roll-100-mm/114394/p Det kommer frakt, mva og toll på toppen, men tror allikevel det blir en del billigere. Siter
Curling-generasjonen Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 Ja no snakkar vi! Takk for tipset! Forøvrig artig å sjå at feller blir kalt for hud av google translate :-) Siter
Lompa Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 Det er ikke så dumt, for utgangspunktet for feller er jo faktisk skinn fra leggene på elg og rein.. Siter
Curling-generasjonen Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Skrevet 13. desember 2016 Då var 42 meter feller bestilt! Takk for bra tips! Siter
Omnilite Skrevet 13. desember 2016 Skrevet 13. desember 2016 Den Thursday, December 01, 2016 at 10.37, Curling-generasjonen skrev: Ja no snakkar vi! Takk for tipset! Forøvrig artig å sjå at feller blir kalt for hud av google translate Var innom broderfolket i det forgjette land i øst (Sverige). Der sto det faktisk "Stighud" på lappen til Åsnes kortfeller Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.