Hedda Kavring Skrevet 10. november 2016 Skrevet 10. november 2016 Hei. Har veldig lyst til å rydde en strand, så noen som vet strender i Bergen hvor det er mye søppel? Gjerne ett sted hvor det også går an å telte og at man kan komme seg dit med buss uten å måtte gå altfor langt. 2
Prebb Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 Bergen er ikke viden kjent for sine strender. Det finnes ulike badeområder, men mye er tett på bebyggelse så det er ikke optimalt for telting. De første stedene jeg kommer på som fort blir forsøplet om sommeren er Kyrkjetangen og arboretet. Sistnevnte er en park så der tviler jeg på at du kan telte. Hvorfor akkurat rydde en strand?
Hedda Kavring Skrevet 11. november 2016 Forfatter Skrevet 11. november 2016 Ja forstår. Nei, tenker mer på sånne steder hvor søppel fra havet skyldes opp på land. Syntes det er viktig for å ta vare på havet, så derfor gjør jeg det:) også finner man ofte mye interessant 1
Omnilite Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 Hva med å ta bussen til Herdla? Der kan du telte også. 1
Hedda Kavring Skrevet 11. november 2016 Forfatter Skrevet 11. november 2016 Takk ! Skal sjekke det ut
GlennJ Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 Fantastisk idé 👌🏻 Få deg litt fridykkerutstyr, finns mye søppel i sjøen og dessværre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå