Populært innlegg Haoverla Skrevet 16. september 2016 Populært innlegg Skrevet 16. september 2016 Vi har hytte på Hardangervidda ca. 1,5 mil fra Krossobanen (Gvepseborg) på Rjukan som har vært i familien siden midten på 1800-tallet. Hver høst hjelper jeg mine foreldre å fiske til rakørret. I år bestemte jeg meg for å gå fra Dyranut. Jeg bor i Bergen og tok toget til Voss og buss videre til Dyranut mandag 5 september, 2016. Fulgte turstien til Stigstuv, Rauhelleren, Mårbu og Kalhovd. Fra Strengen et stykke fra Kalhovd gikk jeg bort fra turstien og til vår hytte som ligger mer sørvest enn Helberghytta. Turen ble på 9.6 mil og jeg brukte 3 og en halv dag. Brukte Bergans Helium 55l siste generasjon og sekken totalt veide 16 kg. Da min forrige sekk tok kvelden rett før avreise falt valget på denne og jeg er foreløpig strålende fornøyd. Hadde ikke med for mye og ikke for lite følte jeg etter turen. Jeg filmet litt fra turen: 15 Siter
whistler Skrevet 16. september 2016 Skrevet 16. september 2016 Fin film! Særlig bedre hyttebeliggenhet er det vel ikke mulig å få 😃 Siter
Haoverla Skrevet 16. september 2016 Forfatter Skrevet 16. september 2016 1 minute ago, whistler said: Fin film! Særlig bedre hyttebeliggenhet er det vel ikke mulig å få 😃 Takk! Nei, vi er veldig glad i dette stedet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.