Gå til innhold
  • Bli medlem

Alternativer til fjellduk


grl

Anbefalte innlegg

Annonse

Kjøp større enn 2 x 3.  Magasinet har en 3 x3 som ikke er for dyr.  Er det forresten trær der dere skal campe.  Vil også anbefale at dere tar med noen strikk som du kjøper f eks hos biltema, for å dempe belastningen på presenningen .  Vær også klar over at maljene på biltemapresenningen ikke tåler all verdens vind.  Om dere likevel velger en presenning derfra vil jeg anbefale å kjøpe med noen" klemmer" (ikke riktig navn)  Men disse låses fast til presenningen utenom maljene og holder derfor mye bedre.

Imidlertid, bruker jeg kun tynn nylonline til dette.  Se på bilde nr 1

20160915_095001 (640x480) (2).jpg

Tar en flik og binder et pålestikk.  Deretter bretter jeg fliken inn og slår et par tre hlvstikk

20160915_095031 (640x480).jpg

Strammer godt, og slår en solid knute med tampen fra pålestikket.  Det holder om maljene ryker, og det gjør de.

Konklusjon.  Kjøp Magsinets 3 - 3 tarp.  Den holder.  Og med den får dere sove, for en bråker ikke slik som en Biltemapresenning. 

God tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.