Sovjetunionen Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 Den 1/23/2017 at 19.19, Omnilite skrev: Det er nye ski og ikke halvfabrikat du har kjøpt. Stemmer det, det eneste som kan ansees som halvferdig i denne sammenhengen her er nok vitsene dine @omnilite 😂 Den 1/23/2017 at 23.52, Lompa skrev: Det er ikke nødvendig å kjøpe prepp til 500. En halvtime på youtube så har du kunnskapen du trenger. Kjøp en billig standardglider (kan til og med bruke stearinlys) og varm inn i sålen. (Strykejernet på lav varme med et bakepapir mellom funker også..). Man må ha en plastsikling for å dra voksen av igjen. Det er mulig å bruke den svarte plastskrapa som ligger oppi klisterboksene, men en litt hardere sikling er en fordel.. Takk, knallbra! Får brukt terassen til noe fornuftig også da Den 1/23/2017 at 19.23, graham skrev: Jeg har brukt å få gliding av nye ski gratis i butikk når jeg spør om det ved kjøp. Siden jeg fikk skiene til ekstremt lav pris så følte jeg ikke at jeg hadde så mye å slå i bordet med, men det ville vært naturlig med gratis prepp ja. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.