4jazz Skrevet 19. desember 2015 Skrevet 19. desember 2015 (endret) Sitter på fredag i sofaen. Jeg hadde planlagt før i uken å dra ut på kvelden fredag med hodelykt for overnatting, men drøyde da jeg gruet meg til mange timer i mørket alene. Og ikke minst etablere camp i mørket. Så leste jeg Sigri Sandbergs fantastiske artikkel i A-magasinet om å dra ut på tur i mørket alene. Jeg bestemte meg å dra dagen etter uansett. Sigri hjalp meg. Her er filmen. Endret 19. desember 2015 av steingrd Endret link til video 7
whistler Skrevet 19. desember 2015 Skrevet 19. desember 2015 Veldig bra! Dine fortellerevner står ikke tilbake for Monsen Får lyst til å lage video neste tur selv!
K-nitraM Skrevet 19. desember 2015 Skrevet 19. desember 2015 Hva slags kamera bruker du? Og redigeringsprogram? Og hva slags primus? ☺ Tommelopp! For video og inlegg! Gir inspirasjon og turglede 20 timer siden, 4jazz skrev:
+rayun Skrevet 19. desember 2015 Skrevet 19. desember 2015 Veldig god oppfølger. Koste meg disse minuttene. Takker.
4jazz Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Skrevet 19. desember 2015 2 timer siden, Bjarnesen skrev: Hva slags kamera bruker du? Og redigeringsprogram? Og hva slags primus? ☺ Tommelopp! For video og inlegg! Gir inspirasjon og turglede Det er et fantastisk kamera som heter Sony RX100, jeg redigerer på mac i Final ut og primusen er Whisperlite. Veldg stille i forhold til andre typer. 1
4jazz Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Skrevet 19. desember 2015 3 timer siden, whistler skrev: Veldig bra! Dine fortellerevner står ikke tilbake for Monsen Får lyst til å lage video neste tur selv! Takk for det. Må si Monsen er en inspirator, ikke minst den ærlige måten han lager turfilmer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå