Vestlendingen Skrevet 24. november 2015 Skrevet 24. november 2015 Vi dro til Stor-Drakstsjøen for å komme vinteren i møte. Utrolig fin natur bare en liten kjørelengde fra Trondheim. Egentlig bare en liten tur for å teste ulike kamera som vi har. Stemningsfilm: https://www.youtube.com/watch?v=u8bxGU6EspM 6
whistler Skrevet 24. november 2015 Skrevet 24. november 2015 Fin film som gir god stemning i sofaen! Fin bildekvalitet og stødig, god filming. Skal jeg være litt kritisk blir det nok litt langtekkelig og du kunne nok med fordel gjort sekvensene en del kortere. Uten dialog blir det litt lange sekvenser.
Vestlendingen Skrevet 24. november 2015 Forfatter Skrevet 24. november 2015 Okei! Takk for tilbakemelding Er helt fersk i filmredigering
whistler Skrevet 24. november 2015 Skrevet 24. november 2015 Ikke ta det negativt! Filmen var veldig fint og er du helt fersk må jeg si meg mektig imponert! :-)
Mizzy Skrevet 18. mai 2016 Skrevet 18. mai 2016 ÅÅh, nå ble jeg fan av videoene dine:) Har riktignok ikke fått varmen i meg enda etter helgas lavvo-tur, men dine filmer gir meg lysten til å dra ut på nye eventyr Massevis av stemning, tusen takk:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå