FranzJosef Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Ser tempur selger en sak tilsvarende sånne gel-pads til sykkelsetet. Noen som har erfaring med det? Siter
Peder K. Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Har testet det. Fordelen med gele-setet er at sjansen for å bli impotent etter mye sykling blir mindre, ulempen er at man sitter og skvulper og flyter rundt på setet. Min løsning ble å legge den femi gelegreia i boden og heller justere vinkelen på setet litt nedover fremme slik at presset blir noe mindre på vitale områder. Peder Siter
FranzJosef Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Ja, sånne gele-greier har jeg hatt i mange år og har mye erfaring med. Nå tenkte jeg på denne fra Tempur. Som jo bringer dette et steg videre.. Siter
ThomasB Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Gjør jo sete jævlig bredt da = gnagsår på innersiden av lårene... Sykkelbukse er tingen. Er det potensen du er redd for så kjøp et sete som er lagd for de med problemer... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.