Gjest krokodillu123 Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Helinox kommer med nye feltsenger og stoler: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=1035518 Sunset Chair ser veldig bra ut. Kommer noen på noen gode brukområder for Swivel Chair? Når trenger man egentlig å kunne snurre rundt? Jeg har Helinox Chair One, men savner nakkestøtte for å VIRKELIG å kunne slappe av og ta en høneblund på tur eller til å lese. Er det noen som har prøvd den "gamle" feltsengen til Helinox? Siter
Rabbagasten Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har ikke prøvd feltsengen til Helinox, men har en tilsvarende fra Therm-a-rest. Den er fantastisk å ligge på. Siter
Gjest krokodillu123 Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Er bøylene snille mot teltbunner? Siter
Rabbagasten Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Er bøylene snille mot teltbunner? Ja, Thermarest fungerer bra på teltbunnen. Skal bli spennende å se hvordan den i fungerer i snø. Skal prøve den i påska i telt uten bunn. Siter
Gjest krokodillu123 Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Har du Ultralite eller mesh-versjonen? Siter
Rabbagasten Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Har du Ultralite eller mesh-versjonen? Jeg kjøpte min i 2013, og da fantes bare mesh-varianten. Har du ligget i ei slik seng, ønsker du ikke å ligge på bakken mer. Siter
Larix Skrevet 23. mars 2015 Skrevet 23. mars 2015 ...Kommer noen på noen gode brukområder for Swivel Chair?... Sikkert fin på elgpost 1 Siter
Gjest krokodillu123 Skrevet 23. mars 2015 Skrevet 23. mars 2015 Det eneste dumme er at swivel chair ikke har høy rygg. Siter
Rabbagasten Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Ja, Thermarest fungerer bra på teltbunnen. Skal bli spennende å se hvordan den i fungerer i snø. Skal prøve den i påska i telt uten bunn. Feltsenga til Therarest fungerte overraskende bra i snø. Jeg hadde fryktet at bena til senga ville sunket ned i snøen. Nå hadde jeg riktignok ei presenning og et filtunderlag mellom snøen og senga. Jeg brukte også et liggeunderlag i feltsenga, og jeg sov veldig godt. Det var godt å komme litt opp fra snøen når man sover. Fordelen med Thermarest senga, er at man ligger ganske nær bakken (ca 10 cm), mens feltsengene som selges i de fleste sportsbutikkerselges er mye høyere, og tyngre. Jeg brukte også en Helinox stol inne i teltet, og den fungerte også uten å synke ned i snøen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.