Gå til innhold
  • Bli medlem

Med takk for i år!


eaa

Anbefalte innlegg

Vil bare ønske alle fjellforumfantene ei grom hvit jul, og et godt kommende turår!

Mye har blitt skrevet, mye har blitt vist, mye er debattert - og noe har vi kranglet om :roll: !

Jeg må si af Fjellforum gir meg mye, så jeg takker for samkvemet her så langt, og håper vi

kan holde denne web'n like levende i året som kommer.

Vedlegger noen sukkerbiter fra året som gikk, og regner med å fylle på mer også i tida som kommer!

Hadet så lenge, så høres vi utpå nyåret, når vi er sot- og fuselfrie igjen! :)

Snøhvit julehilen

Snowman

post-51-133474408164_thumb.jpg

post-51-133474408173_thumb.jpg

post-51-133474408182_thumb.jpg

post-51-133474408191_thumb.jpg

post-51-133474408201_thumb.jpg

post-51-133474408211_thumb.jpg

post-51-13347440822_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare slutte meg til, og ønske hele fjellforumfolket en riktig god jul! Nå blir det å hive seg i bilen og kjøre hjem til Sogn... Pinnekjøtt og akevitt i store mengder venter :roll:

Ønsker dere et flott nytt fjellår samtidig, med mye fint vær og gode turmuligheter. Hvis ingen går i bresprekk, og passer seg for stein, skal alle sammen snart få feire jul igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.