Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tur i helga fant jeg en liten samekniv ved et av småvanna i Dødesskogen nedenfor Dødesvann. Så ikke ut til å ha ligget der for lenge.

Om noen savner kniven er det bare å sende PM, så blir den overlevert ved valgfritt fiskevann i indre Troms. Gjerne med utveksling av tips om gode vann.

• Liker 1
Skrevet

Trodde nesten det kunne ha vært min lille samekniv jeg mista for noen år siden. Sannsynligvis forsvant den under jakt en høstdag. 

Har vært en hel del og fiska i området du fant den. Satser på at du finner riktig eier..!  Ingen kjennetegn på den?

Skrevet

Måtte en tur ut i bilen og sjekke. Ser ut til å være laget i Finland og gravert motiv av reinsdyr på blad og preget annet motiv på slire. Noen hakk, og lukter harskt smør. Se bilder

post-7687-0-18874900-1407796207_thumb.jp

post-7687-0-12419300-1407796233_thumb.jp

Om jeg ikke finner eier vil kniven bli satt i leirskoletjeneste.

Skrevet

Flott kniv. Det er nok ikke min i allefall. 

Tipper eier savner den. Kniver, fiskestenger og kaffekopper i tre er veldig personlige ting, som ihvertfall JEG knytter et nært forhold til.   Du får hive inn et lite notat i disse kjøpes/selges/byttes-gruppene på ansiktsboka.. Finnes nok garantert en gruppe for Målselv og Bardu-området. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.