Jan Erik Hansen Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 På tur i helga fant jeg en liten samekniv ved et av småvanna i Dødesskogen nedenfor Dødesvann. Så ikke ut til å ha ligget der for lenge. Om noen savner kniven er det bare å sende PM, så blir den overlevert ved valgfritt fiskevann i indre Troms. Gjerne med utveksling av tips om gode vann. 1 Siter
Veidemannsblod Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Trodde nesten det kunne ha vært min lille samekniv jeg mista for noen år siden. Sannsynligvis forsvant den under jakt en høstdag. Har vært en hel del og fiska i området du fant den. Satser på at du finner riktig eier..! Ingen kjennetegn på den? Siter
Jan Erik Hansen Skrevet 11. august 2014 Forfatter Skrevet 11. august 2014 Måtte en tur ut i bilen og sjekke. Ser ut til å være laget i Finland og gravert motiv av reinsdyr på blad og preget annet motiv på slire. Noen hakk, og lukter harskt smør. Se bilder Om jeg ikke finner eier vil kniven bli satt i leirskoletjeneste. Siter
Veidemannsblod Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Flott kniv. Det er nok ikke min i allefall. Tipper eier savner den. Kniver, fiskestenger og kaffekopper i tre er veldig personlige ting, som ihvertfall JEG knytter et nært forhold til. Du får hive inn et lite notat i disse kjøpes/selges/byttes-gruppene på ansiktsboka.. Finnes nok garantert en gruppe for Målselv og Bardu-området. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.