gi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hvilken? Vrien denne. Har du noen hint ? Nordfjord ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Vrien denne. Har du noen hint ? Nordfjord ? Du har vært der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du har vært der. Hvor har ikke jeg vært ? Det var da som Svein, hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hvor har ikke jeg vært ? Det var da som Svein, hjelp Hmm... kan det være Kopphornet øst for Klovtinden sett fra et stykke opp i Kvistaddalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det stemmer det Svein. Egentlig ikke rare toppen, men den ruver litt fra denne vinkelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rmb Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Noen som kjenner denne toppen ? Og hvor er bildet tatt fra ? (Ja, i Hordaland denne også) Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarle Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 er frista til å tippe Såta/Iendefjell, isåflal har du tatt bildet litt aust for Gråurdskaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rmb Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 er frista til å tippe Såta/Iendefjell, isåflal har du tatt bildet litt aust for Gråurdskaret Det kan nok ligne, men det er feil topp. Men du er ikke så veeeeldig langt unna. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Tveitakvitingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rmb Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tveitakvitingen? Jepp, der traff du riktig topp. Men hvor er da bildet tatt fra ? Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Ettersom eg var litt heldig med det som var ei "kvalifisert" gjetting over, så prøver eg meg igjen: Biletet er tatt frå Høganovi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rmb Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ettersom eg var litt heldig med det som var ei "kvalifisert" gjetting over, så prøver eg meg igjen: Biletet er tatt frå Høganovi? Nei,gitt nå var du ikke så heldig. Det er ikke Høganåvi. Prøv igjen ! Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Har berre vore ein gong på Tveitakvitingen og er ikkje så kjent i området. Må nok la nokon meir lokalkjende ta den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tf Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jepp, der traff du riktig topp. Men hvor er da bildet tatt fra ? Rune Hm. Det må vera teke frå vestsida, kanskje frå Raudaberget? Torbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rmb Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jepp, der satt den, Raudaberget var toppen. Var der på fredag, gikk opp fra Mødalen. Begynner å minke på snøen i lavere strøk. Denne helgen må skiene sikkert bæres helt til Mødalsæteren. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarle Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 aha, det er jo den kjipe siden av kvamskogen... forklarer hvorfor eg ikkje var helt sikker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Ny quiz...kva tre fjell ser me her - tatt frå kva fjell? Biletet blei tatt i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stuttjukken Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Gulfjellet mot Bukkane, kanskje. Helsing Stuttjukken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Jo, det er ikkje berre kanskje, men heilt rett! Veit Stuttjukken kanskje også korleis det er med snøtilstanden rundt Stølsvatnet og innover mot Åsedalen? Det er vel kanskje meir snø i området enn vanleg eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rmb Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Nytt bilde, tatt fredag 11/05/07. Hvilket fjell ser vi her, og hvorfra ? Denne gangen er det ikke fra den kjipe siden av Kvamskogen, ikke fra den "riktige" heller..... Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stuttjukken Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Korleis det er i fjelldalane (Stølsvatnet - Solrenningen eller Åsedalen) no veit eg ikkje, for eg har ikkje vore innover på vekevis. Høgare oppe er det iallfall noko meir snø enn vanleg, ja. Sist eg høyrde om vegen til Stølsvatnet kom folk ikkje heilt opp pga. snø, men så er det alltid godt med snø på den siste kilometeren med veg før krysset nedanfor demninga. Helsing Stuttjukken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Takk til Stuttjukken for oppdateringa på snøen i Stølsheimen. Reknar med det tar ei stund før snøen smeltar over 1000 meter, men kanskje det ikkje er så mange vekene før det er greit å gå til Åsedalen? Legg ved ein litt annleis fjellquiz...biletet er tatt frå eit fjell, men kva plattform kan ein sjå i horisonten her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjesso Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Legg ved ein litt annleis fjellquiz...biletet er tatt frå eit fjell, men kva plattform kan ein sjå i horisonten her? Kan det vera ei oljeplattform? E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Er vel heller gass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarle Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Troll... Rundemannen i forgrunnen antar eg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.