Gå til innhold
  • Bli medlem

Canada Goose-jakke


Rower

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Ingen Iditarod-hundekjører vil bruke Canada Goose-jakka - de er alt for tunge i konkurransesammenheng. Bare spør Robert Sørlie, han synes f.eks. Snow Mantraen er alt for tung for løpskjøring - vekta i sleden har masse å si og man blir sliten i nakken av jakka. Men at de er det varmeste man får tak i kommer man nok ikke unna, den er suveren når jeg trener bikkjene i vinternatta, og har kraftig stoff som tåler bikkjeklør - i motsetning til f.eks. den tradisjonelle Fjällräven-dunjakka - den er heller ikke mye varm i fohold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Anonymous
;) Jeg har en slik jakke og jeg er ikke i noen av de overnevnte kategoriene, men jeg står masse på ski uansett vær. Den er supergod, og verdt prisen :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser markedet flommer av slike jakker nå. Ikke Snow Mantraen, men de andre typene. Sjekk auksjonsfirmaene på nett. Jeg har en stygg mistanke om at dette er piratkopier laget i Kina...? Er det ikke litt rart å selge jakker til under 1000 lappen når de koster 4000 i butikken?

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.