Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg gav min bestevenn en telttur i konfirmasjons gave, men jeg er usikker på hvor vi skal gå. Turen skal vare 2-3 dager eller noe i den duren, Vi har aldri vært på en "lang tur" alene før men vi har vært mye ute i naturen så vi er ikke heilt grønne. Jeg er 17 og venninen min er 15, vi skal ha med hund. Har noen gode turtips i Vest/sør norge området? :) hadde vært kjekt vis det var fiskemuligheter og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en tur på Hardangervidden? 

Tog til Finse og gå til Haugastøl og tog hjem igjen derfra. Skal gå på 2 dager og beregner man 3 har man god tid til fisking. Flatt og fint, flotte teltplasser undervegs og 1000000 tjern å fiske i ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for flotte tips :) Hardangervidda er absolutt et godt alternativ, men jeg er så glad i skog så hadde denne gangen sett for meg noe nedenfor tregrensen. En del av gaven til venninen min var en hengekøyetelt så vi kunne sove over bakken. I bor på Jæren og har kikket litt på Hauge i Dalane som jeg synes ser så flott ut. Noen som er kjent i det området?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk gave!    Noe annet enn den sinnssyke pengegaloppen som konfirmasjoner ser ut til å handle om. 

Bor i Nord-Norge, så har dessverre ingen turtips å komme med. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for flotte tips :) Hardangervidda er absolutt et godt alternativ, men jeg er så glad i skog så hadde denne gangen sett for meg noe nedenfor tregrensen. En del av gaven til venninen min var en hengekøyetelt så vi kunne sove over bakken. I bor på Jæren og har kikket litt på Hauge i Dalane som jeg synes ser så flott ut. Noen som er kjent i det området?

Jeg har bodd der i nesten 20 år og det er mange fine steder å gå. Har dere bil eller sykler?

Jeg vet ikke så mye om fiskevann da siden jeg ikke er en storfisker akkurat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Tur123
      Hei,
      Jeg og søsteren min har tenkt oss på en 3-6 dagers telttur. Hun bor i Stavanger og har bil, jeg bor i Oslo uten bil og har i tillegg en hund som skal være med (kan derfor ikke ta buss, men må ta tog..) Har dere noen gode turforslag hvor det er lett for oss å møtes på midten ca? Vi er fleksible i antall dager, men er ikke så erfarne, så gjerne noe som ikke er så altfor krevende. Hunden er også 12,5 år ,så vi kommer til å ta det litt rolig
      På forhånd tusen takk for gode tips, vi venter i spenning
    • Av Borge_Oslo
      Hei!
      En kompis og jeg skal neste helg til Vrådal i Telemark. Har noen turtips til oss?
      Vi ser for oss å ha en basecamp og så legger vi inn to gode dagsturer til fots i området rundt Vrådalen. Varighet på dagsturene kan være 4-8 timer t-r, tenker jeg
      Takknemlig for alle tips!
    • Av Borge_Oslo
      Hei!
      Vurderer en helgetur i Finnskogen enten i telt og/eller hengekøye. Har noen tips om ok sted, og gjerne med bålplass... (Ja, har fått med meg bålforbud
      Takknemlig for alle tips!
    • Av Marita Gløpstad Olsen
      Jeg er på let etter gode tips ang. Steder å slå opp telt i Rogaland. Jeg har vært på telttur med venner før, men har nå satt meg som mål å ta en tur alene. Ønsker så klart tips til storslåtte fjellturer, men utsikt og idyll, men ser meg nok nødt til å starte noe lette første gangen. Ser derfor etter ideer til steder som gjerne er lett tilgjengelige, og ikke krever for mye vandring fra bil (ser for meg det fort blir overpakking og tung sekk første gangene). Gjerne ved et vann eller i en Skog, hvor en kan få noe privatliv. Har også med hund. Setter stor pris på alle tips! 😊
    • Av Marita Gløpstad Olsen
      Jeg er på let etter gode tips ang. Steder å slå opp telt i Rogaland. Jeg har vært på telttur med venner før, men har nå satt meg som mål å ta en tur alene. Ønsker så klart tips til storslåtte fjellturer, men utsikt og idyll, men ser meg nok nødt til å starte noe lette første gangen. Ser derfor etter ideer til steder som gjerne er lett tilgjengelige, og ikke krever for mye vandring fra bil (ser for meg det fort blir overpakking og tung sekk første gangene). Gjerne ved et vann eller i en Skog, hvor en kan få noe privatliv. Har også med hund. Setter stor pris på alle tips! 😊
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.