Blackbrrd Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Har tenkt å kanskje ta en tur opp på Store Ble (1342moh) på lørdag, og lurte på om det fortsatt ligger noe snø igjen der oppe, eller om det er bart hele veien opp? Er jo 14 grader i skyggen for tida og null skygge der oppe, så regner vel egentlig med at det er så å si borte? Ble litt ivrig etter å ha gått opp på Langevannstoppen utenfor Kongsberg i kveld, fint utsikt derfra mot Blefjell og Gaustadtoppen: Siter
steingrd Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 I følge en nabo som var der i helgen er det "noe snø i skyggedalene over 1000 meter". Siter
eirikw Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Går du fra Nordstul er det bart til topps. Det var greie skimuligheter i høyden Kr. Himmelfart, men det har smelta virkelig mye etter det. EirikW Siter
Blackbrrd Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Skrevet 12. juni 2014 Takk skal dere ha for svar, da trenger jeg bare å få lurt med meg noen på tur. Får se om søsteren min mente det når hun sa hun ville være med på topptur. @eirikw planen var å gå opp fra Nordstul, så det passer bra. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.