bjornar82 Skrevet 7. juni 2014 Skrevet 7. juni 2014 Hei, Hvordan er det med snømengden i fjellet nå? Generelt og på de nevnte steder i tittel. Jeg har da ønske om å gå til fots på barmark! Siter
Elisabeth-81 Skrevet 7. juni 2014 Skrevet 7. juni 2014 Det andre bildet er Gaustatoppen, sett fra store gaustakne, for 9 dager siden. Sikkert mindre snø der nå. Men jeg vet ikke hvor lite snø du krever for å kalle det barmark Personlig syns jeg det var lettere å gå på snøen enn der det var bart, men det kan jo hende man tråkker mer igjennom nå. Det første bildet er tatt fra veien. Samme dag. Siter
knaus Skrevet 7. juni 2014 Skrevet 7. juni 2014 Jeg vet at tv2 fløy over prekestolen og trolltunga for noen dager siden. Sjekk ut video: http://www.tv2.no/fly-med-oss Siter
knaus Skrevet 7. juni 2014 Skrevet 7. juni 2014 Som sagt, sjekk ut fly med oss, de var også innom besseggen. Skal du gå over halve landet eller? Siter
eirikw Skrevet 8. juni 2014 Skrevet 8. juni 2014 Fotturføre på Blefjell. Strekninger med snø, men mulig å gå uten å krysse for mye snø. EirikW 1 Siter
Anders Anton Skrevet 8. juni 2014 Skrevet 8. juni 2014 Var på Preikestolen for en uke siden - helt snøfritt. Siter
Lompa Skrevet 8. juni 2014 Skrevet 8. juni 2014 Hva med Besseggen? Sto og så over på Besseggen forrige helg. Det så bart ut på eggen, men det var is igjen på Gjende, så jeg tviler på at båten går.. Det var skiføre over 1400 moh for ei uke siden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.