Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det være plass til tykke sokker i disse eller skal man bruke tynne sokker?

Skal kjøpe nye til guttungen og mora hans fryser så vi blir ikke enige...

Annonse
Skrevet

Jeg bruker aldri tykke ull/raggsokker i. Men det er vel som alt annet noen sko er bedre foret enn andre. Men kan aldri tenke meg at raggsokker er noe å bruke.

Skrevet

Jeg har lært at man skal bruke tynne sokker og at støvelen skal sitte godt slik at man ikke glir frem og tilbake i støvelen. Det har jeg alltid gjort, og jeg har aldri blitt kald på beina til mitt enkle bruk i skitrekk. 

Skrevet

Jeg fryser lett på bena. Bruker relativt tykke sokker, samme som jeg bruker i fjellstøvler. F.eks Aclima sine warmwool eller hotwool (syns de gir omtrent like mye varme). Bruker ikke raggsokker, type bestemors hjemmestrikka. Jeg preier å ha i en varmesåle også som jeg kan skru på om det blir kaldt. Er jo stor forskjell om det er -2 grader og sol eller -15 og vind. Sikkert litt forskjell i hvor varme støvlene er. Hvor mye klær man ellers har på kroppen og hvor lett man fryser er avgjørende. Jeg er avhengig av at støvlene sitter ordentlig på foten for å klare å få kontroll på brettet (er nok litt klønete), men samtidig er det viktig at man ikke strammer til så godt at blodsirkulasjonen blir dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.