Gå til innhold
  • Bli medlem

Flott høsttur i Indre Sogn


Imp

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Annonse

Stonis, det var nok litt slik for meg og, selv om jeg gikk mye til stølene da jeg bodde der. Men kom liksom ikke lenger, og veide jo da over 100 kg, så etter hver tur var jeg litt demotivert siden det var så utrolig tungt!

 

Men ja, fjella der er verdt å utforske :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Impen. Du skriver gode og lange turrapporter med masse bilder.

Men synes bildene dine blir litt grå og dulle siden du sikkert ikke kjører dem innom et bildeprogram men tar dem rett fra kamera.

Bare ved å kjøre Auto Correct i f.eks Microsoft Office programmet blir bildene stort sett bedre og litt mer detaljrike, synes nå jeg da.

Her er et lite eksempel.

 

 

Før:

v8pa.jpg

 

Etter

rabr.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som er så fornøyd med de flotte bildene mine....takk skarru ha, liksom! ;)

 

Neida..takk for godt tips, jeg var ikke klar over at man kunne/burde gjøre sånt. Jeg er litt opptatt av hva som er reelle farver da...og nå blir jeg usikker, er det de blasse grå bildene mine ;) eller er det de som har vært behandlet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.