Gå til innhold
  • Bli medlem

Austbottentindtraversen i ord og bilder (13.08 2005)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott, S-2 regner jeg som ren bonus. For de som samler 2000-metere etter primærfaktor 10 begynner det virkelig å bli en stor omvei å gå denne traversen fra nordvest :wink: S-2 styrker meg i anbefalingen om å gå traversen og Søre fra sør. But, hey, it's a free country!

Annonse
Skrevet
Helt nydelig og kult det siste bildet ditt Ole-Petter! Det viser eggklyving på sitt beste! 8)

Jeg kan ikke helt huske akkurat det punktet rett før toppvarden (nå er det snart 9 år siden jeg var der, så... ;) ). Synes det ligner på eggen før man kommer opp mot snøfonna i nordflanken, eller er det virkelig fra den siste sadelen før toppunktet?

Æsj - da ble jeg med ett usikker! 8) Det er for meg umulig å svare sikkert på, da filnavnet på datamaskinen tilsa dette, men det er 3 år siden jeg gikk turen. Kan hende jeg har røra litt.

Det er noen ganger et problem etterpå - når mange bilder er tatt med digitalkamera - å huske skikkelig HVA det er tatt bilde av. Regner med flere har opplevd dette. Vurderer å ha med diktafon neste gang!

Skrevet
Helt nydelig og kult det siste bildet ditt Ole-Petter! Det viser eggklyving på sitt beste! 8)

Jeg kan ikke helt huske akkurat det punktet rett før toppvarden (nå er det snart 9 år siden jeg var der, så... ;) ). Synes det ligner på eggen før man kommer opp mot snøfonna i nordflanken, eller er det virkelig fra den siste sadelen før toppunktet?

Jeg skal ikke uttale meg ALTFOR bastant om dette...Tok litt for mange bilder med digitalkamera!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.