elisabethh Skrevet 4. juli 2013 Skrevet 4. juli 2013 Hei Noen som vet hvordan jeg får kartet jeg har lastet ned fra Frikart.no inn på BaseCamp?
shiban Skrevet 4. juli 2013 Skrevet 4. juli 2013 Hei! Det er egen nedlasting for kart til PC, den heter windows installer Se veiledning her :http://www.frikart.no/garmin/veiledning_no.html.
elisabethh Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Skrevet 5. juli 2013 Hei Jeg har lastet ned det, men hvordan få åpnet det i BaseCamp
nyh Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Det må lastes til PC fra Frikart, Kan overføres fra Gps ved hjelp av mota/send til knappen oppe til venstre i verktøylinja,men da blir kartet borte på Gps.
elisabethh Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Skrevet 5. juli 2013 Har lastet ned på pc. Skal ikke lastes rett inn på gps. Skal ha det over i BaseCamp for å lage turer/ruter. Og så skal de over på gps. Trur jeg har forstått hvordan bruke BaseCamp og få rutene inn på gps. Men hjelper så lite når ikke får kartet inn i BaseCamp først.
4x4 Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Har du lastet ned windows installer, og installert som vanligt. Åpne du opp basecamp, så ska det ligge i kartprodukt vinduet. Sånn rullevindu oppe til venstre. Har du lastet ned gps filen, og lagt den på gpsen. Vil den synkronisere seg med basecamp, og vises der når du har koplet gpsen til
nyh Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Når du klikker på ;VIS; i verktøylinja så skal du få frem kart som er i Base camp.
elisabethh Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Skrevet 7. juli 2013 Takk for svar Jeg slettet både BaseCamp og kartet fra Frikart, og lastet det ned igjen. Da fikk jeg kartet opp i BaseCamp. Tydeligvis skjedd en feil første gang jeg lastet ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå