Jump to content

Bergans Compact light 3 - hvordan se at man har siste modell?

Recommended Posts

Posted

Ut fra produktbildene til Bergans synes jeg det er håpløst å se om jeg har siste modell.

Jeg kjøpte nytt telt av XXL i mai, men på hjemmesiden til Bergans er fargene helt annerledes enn hva mitt telt er. På mitt telt er stangkoppene sorte, mens oransje på hjemmesiden til Bergans. Jeg ser i hvertfall at en modell er oppgitt med feil vekt, og mål som ikke er korrekte på www.bergans.no

For Compact og Compact Winter er stangkopper sorte, samt at fargene er mer korrekte. Teltet jeg kjøpte er så absolutt nytt og uåpnet, men forsatt usikker på om det er siste modell.

Noen som vet?

Annonse
Posted

somregel står det noe nr av et eller annet slag inn i telte,hvis du kontakter bergans med det nr her så finner somregel leverandøren  (i det tilfelle her bergans) hvilken modell det er.

Posted

Hei og takk! 6013 er modell nr.

En "gammel" modell som "Villmarksliv" testet i 2009, har verken stangkopper eller bardun midt på duken. Er faktisk usikker på om ny modell har bardun på duken mellom buene?! Min har det ikke ved nærmere sjekk.

http://m.klikk.no/helse/dinkropp/friluft/article457292.ece

Må nok ringe Bergans på mandag, men dette er ganske sikkert siste modell. Ser akkurat ut som mitt telt.

http://store.pharus.net/media/catalog/product/cache/1/image/167223751dc9ad6b150841112cf8d062/b/e/bergans_compact_light_4person3.jpg

Joda, svarte stangkopper, og uten bardun på duken er siste modell.