Imp Skrevet 22. juni 2013 Skrevet 22. juni 2013 Har vært på en del turer i Trømborgfjella som skolejente, men nå husker jeg ikke steder eller navn. Noen som har tips til en tur? Teltplass og fiskevann er obligatorisk selvfølgelig. Siter
lud Skrevet 22. juni 2013 Skrevet 22. juni 2013 Det er vel fisk i de fleste vann der. Kjøp deg kartet over trømborgfjella så kan du se alle mulighetene. Det er lettere med tarp enn telt er min erfaring. Siter
Imp Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Skrevet 22. juni 2013 Jeg har tittet på kartene på nett. Men nå har jeg fått med meg noen som er godt kjent, så da løste det seg 1 Siter
Kribato Skrevet 24. juni 2019 Skrevet 24. juni 2019 Heisann Ser du har kommentert Trømborgfjella et par steder til her inne - har du noen konkrete tips? Tenkte meg på telttur med hund og området er helt ukjent for meg. Hvor er det greit å starte/parkere og hvor er det fint å gå? Vil helst litt opp, men i vårt flate fylke er vel det rimelig håpløst Siter
Kjetil E. Skrevet 26. juni 2019 Skrevet 26. juni 2019 Har vært ved disse vannene ganske nylig; Frønesjøen i Rakkestad Kløsa m/omhegn i Rakkestad/Degernes Siter
gramjeger Skrevet 27. juni 2019 Skrevet 27. juni 2019 Fra Dynjan i Eidsberg via Nordre Stangevarde til Linnekleppen er en fin tur. Dynjan-Linnekleppen-Kolbjørnviksjøen.gpx Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.