Simontb Skrevet 13. juni 2013 Skrevet 13. juni 2013 Et hurtigt lille tip til de mørke aftener i teltet: en lanterne af en dry bag og pandelampe. Slip for det skarpe, hvide lys fra lommelygter og pandelamper. Jeg ved ikke om det er old news, men jeg fandt på noget ganske smart her til aften (synes jeg selv ) 1: Tag en vandtæt pakpose (dry bag) i ganske lille størrelse. Tag også en pandelampe (specielt pandelampe er god, fordi den lægger sig på "ryggen" og lyser opad) 2. Tænd lampen, put ned i posen, luk posen med så meget luft i som muligt, ryst lidt indtil lampen ligger rigtigt 3. Voila! Du har nu en meget koselig lanterne. 5 Siter
TEEDJAY Skrevet 13. juni 2013 Skrevet 13. juni 2013 Mammut har faktisk en egen versjon, med lyktfeste i bunn av pakksekken, De sier at om du fyller vann i den, blir det bedre lys. Jeg synes forøvrig lyset i din gav en kosligere stemning http://www.mammut.ch/productDetail/232000290_v_9001/Ambient+Light+Dry+Bag.html Siter
Simontb Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Skrevet 14. juni 2013 Jeg tænkte nok der måtte være en officiel version Jeg synes den orange giver en rigtig god stemning, og når det er mørkt giver den overraskende meget lys. Det er i hvert fald rigeligt lys til hygge i et telt. Den kan også holde sig selv stående, fordi lygten vejer i bunden... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.