+virrma Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Vi må kjøre tur-retur Grimstad neste uke. Vi har muligheten til å legge inn et par dager på tur underveis. Jeg er ikke kjent på strekningen. Har noen forslag? Jeg skal ha med meg en turvant seksåring, og vi er glade i fjell, skog og sjø og bor gjerne i telt. Siter
borgern Skrevet 5. juni 2013 Skrevet 5. juni 2013 Hei. Du kan jo sjekke ut Nissedal eller Gautefall. Litt info her http://havrefjell.turistforeningen.no/article.php?fo_id=1517&ar_id=28029 Siter
+virrma Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Skrevet 9. juni 2013 Takk for tips! Det så ut som gode alternativer. Jeg har også tenkt litt på å padle på Skarvann utenfor RIsør. I løpet av helgen har jeg dessverre fått akutte bil-problemer, så nå vet jeg ikke lenger hvor mye tid jeg får til å stoppe på veien. Jeg avventer verkstedbesøk på tirsdag før jeg legger noen planer. (Og så krysser jeg fingrene for at det ikke blir urimelig dyrt) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.