Gå til innhold
  • Bli medlem

Ledig stilling med jobb delvis ute i naturen.


Phaser

Anbefalte innlegg

Var på en jobb befaring med Oslo vann og avløp som kunde.  Spurte de som var med fra oslo vann og avløp hva jobben deres gikk ut på.  De var mye ute på vedlikehold av dammer og hytter i alle markene rundt oslo.  Snøskuter om vintern å greier. De hadde rundt 80 dammer tilsammen,  Samtidig sa han at de hadde 2 ledige stillinger nå. Fikk nesten lyst til å søke selv.   Finner ikke stillinger som ligner på dette på oslo kommune sine sider, men om noen er interessert så går det an å ringe å sjekke litt rundt.    De var 8 mann og holdt til ved Maridalsvannet. Midtoddveien 40 mener jeg det var.  Har dessverre ikke noe telefonnummer til denne avdelingen.       

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en deilig jobb, men fant ikke noe annet enn ingeniør-jobber som virker mer som ren ledelse/planlegging av drift.

 

Er usikker på om linken vil fungere.

https://www.webcruiter.no/WcMain/AdvertViewPublic.aspx?company_id=2180&SearchParamsMode=DEFAULT_ON&viewall=1&link_source_id=0

 

Kunne sikkert tenkt meg en slik jobb selv :)

Det er digg å jobbe ute, sommer som vinter(litt bedre på sommern skal sies :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke stillingene jeg heller men han sa de hadde to ledige stillinger oppe på den avdelingen. Den som lurer må nok prøve å komme i kontakt med dem for å finne ut mer.    

 

PS Det blir ikke mange hundre meterne å gå i fra togstasjon på gjøvikbanen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.