debutanten Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hei. For noen år siden kjøpte jeg meg en coleman 442 brenner. Har ikke brukt den før, men tenkte å teste den nå i helga. Men, jeg har problemer med å få pumpet trykk. Det virker som om att jeg ikke får skrud igjen pumpen. Den låser litt,, men jeg dra den den ganske så lett ut selv om den er vridd til høyre. Er det noen som vet om det er å få tak i deler til denne i norge? Har sett att runegutt123 kan ha deler. Men, ser ikke ut som om han er aktiv på formumet mer.. Så hvis noen har kontakt informasjon til han tar jeg gjærne i mot det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn Erik Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Har akkurat samme brenner. Kjøpte av runegutt jeg også. Siden du ikke har brukt den på noen år ville jeg startet med å smøre pumpa skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn Erik Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 http://www.uniflamesupply.no/ Disse selger coleman. Vil tro de har deler også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemajohn Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Bruker du pumpen riktig? Når du skal pumpe må vel du løsne pumpen med å vri mot solen? og så må du holde tommelen over hullet i pumpen? Gi gjerne litt WW-40 i hullet ved pumpen.. Prøv nå og pump litt, ble det bedre? Når du er ferdig å pumpe låser du pumpen med å vri med solen. Prøv det først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemajohn Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Fant du feilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.