ninja-joar Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Etter å ha lest denn tråden - http://www.fjellforum.no/topic/25583-utstyrsoverskudd-kan-vi-hjelpe-ubemidlede-unge-friluftsmennesker/ - så ønsker jeg å melde meg som trengende til litt utstyr! Jeg jobber i barnehage der jeg jobber med et økt fokus på motorisk utfordringer i utemiljø! Til dette trenger jeg en del tau til å sette opp diverse balanseløyper og lignende. (Vi har lite god "klatreskog" i umiddelbar nærhet til barnehagen) Lurer dermed på om det er noen som sitter på gamle klatretau som ikke lenger egner seg til klatrebruk - altså kasserte klatretau eller lignede som de kunne ønske å donere bort/selge til symbolsk sum. Tauene kan være både dynamiske og statiske! Synes det er for gæli å kjøpe nye tau, når det ikke skal brukes til "skikkelig klatreaktivitet". Dette gjelder i hovedsak folk som oppholder seg på strekningen kongsberg - Drammen - Lier - Oslo, for at jeg skal få hentet tauene. Håper noen har noe liggende! -Joar 1
vertikal Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Etter å ha lest denn tråden - http://www.fjellforu...luftsmennesker/ - så ønsker jeg å melde meg som trengende til litt utstyr! Jeg jobber i barnehage der jeg jobber med et økt fokus på motorisk utfordringer i utemiljø! Til dette trenger jeg en del tau til å sette opp diverse balanseløyper og lignende. (Vi har lite god "klatreskog" i umiddelbar nærhet til barnehagen) Lurer dermed på om det er noen som sitter på gamle klatretau som ikke lenger egner seg til klatrebruk - altså kasserte klatretau eller lignede som de kunne ønske å donere bort/selge til symbolsk sum. Tauene kan være både dynamiske og statiske! Synes det er for gæli å kjøpe nye tau, når det ikke skal brukes til "skikkelig klatreaktivitet". Dette gjelder i hovedsak folk som oppholder seg på strekningen kongsberg - Drammen - Lier - Oslo, for at jeg skal få hentet tauene. Håper noen har noe liggende! -Joar Det er bare å si fra hvor mye du trenger, så skal du bli velsignet. Har en del tau som kan leveres i Oslo! 1
glennybig Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Fint å se at dette fungerer! Forøvrig får man jo kjøpt 7-10mm statisk tau på rull til en ganske rimelig penge. Men absolutt best med resirkulering av utslitte klatretau
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå