Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Jeg vet det er kjørt opp løyper nær skistua og i området på ved Gråkallen. Men nysnø er det lite av.

Drar man ut dit på lørdag kan man regne med å måtte gå i kø siden det ikke er så mye av de oppkjørte løypene nå. Foruten dette tenkte jeg på det samme som deg, og vil gjerne også ha samme info :)

Skrevet

For å oppklare: tenkte meg på fjellet, utenfor oppkjørte løyper. Med stålkanter på skia og sekk på ryggen. :-)

• Liker 1
Skrevet

Var i nordenden i Femundsmarka nå i helgen. 15cm snø, ingen folk. Var mildt når jeg var der, men leste at det var 26 kalde nå, så da burde vell skaren bære. Men kansje litt langt å dra for kun en dagstur...

Skrevet

Ilfjellet i Midtre Gauldal/Rennebu og Trollheimen øst, samt Ramsfjellet i Rennebu. Varierer mellom is/skare/løs-snø. Går helt fint å gå på ski, men vær obs. på stein og islagte partier under snøen. Hvorfor ikke ta turen til Ilfjellet? Start skikkelig tidlig fra byen, kjør til Garli og parkér 2 km innover. Følg veien til Nyhusseter og derifra opp i fjellet. Turen er lengre enn det ser ut ifra på kartet, så du bør være på Garli i 7-tida.Regn med 3-4 timer hver vei på dette føret. Kan love deg veldig bra utsikt fra toppen, du ser bl.a Gråkallen, Fosen, Trollheimen, Snøhetta, Tyholttårnet, og Rondane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.