Jump to content

Recommended Posts

Posted

Veldig fornøg med det jeg har brukt den til,dvs lage pannekaker på tur og kokke vann og varme teltet.Den er så stille og liten att jeg har til og med brukt den inne i BD firstlight telte mitt når vi skulle varme oss lit på ski tur,var da 2 vokse og 1 barn i teltet og enda var det ikke problem med tanke på støy att den sto i telte,telte ble varmt på 2 min og :)

Men man er avhenig av og bruke planke etc til den da det er veldig små bein så blir fort veldig ustø.

Hvis du skal bruke den på vintertid/sommertid og det er kun mot bakken dvs ikke farlig med varmutvikling vil jeg tro den http://www.oslosport...nnere-6732.aspx her vil fungere veldig bra veier ikke så mye eller :)

veldig fornøgd med produktet bortset fra justering muligheten,blir enten må full guffe eller ingen ting føler jeg.

Veldig fornøg med pumpe/flaske løsning da gjengen er vedig bra syns jeg.

Den er kun bruk på turer med barn på tur og overnatting så støy har vært en veldig viktig faktor,da primus bråket så høyt att junior ble red når den sto på,det er ikke problem med når man bruker Simmerlite :)

Click here to view the article

• Like 1
Annonse