Gå til innhold
  • Bli medlem

Bland med fruktsuppe


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kan absolutt anbefale fruktsuppe. Kok opp suppa og tilsett havregryn. Genial variant av havregrøten som smaker utrolig godt. Husk å kjøpe suppe med fruktbiter. Det setter en spiss på det hele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

et lite egoistisk innlegg.

fruktsuppe!!!???!!!

går det an å spise slikt???!!! dette er jo så ille at jeg ville hatt dårlig samvittighet for å bruke det som rottegift!! ikke at jeg tror noe som helst skadedyr noen sinne ville så mye som tenke tanken på å smake på svineriet men hvis nå skapningen nå var så uheldig å være uten luktesanns og smakssans så har stakkar`n min største sympati......

for å være rettferdig!

smaken er jo som kjent som baken.... ikke alle har sansen for min matsans heller.... fritterte kalveballer er faktisk ikke så ille som det høres ut som.... (det skal da legges til at jeg ikke visste hva jeg spiste før etterpå...)

har foresten aldrig prøvd å blande fruktsuppa i noe annet enn vann... men kansje løsningen ligger i din anbefaling....

hehe ps! intet vondt ment med min kritikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på skitur frå Vikjafjellet, gjennom Stølsheimen til Modalen, 17.-19. juni, 1997. Heite sommardagar og rótasnø i fjellet, men deilig fruktsuppe på dei tomme hyttene i lyse sommarnetter. Har ikkje prøvd med havregryn, men burde kanskje det. Eg trur eg likar rottegift, eg..............................

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe håper du så litt stort på mitt inlegg. og ikke tok det for mere enn det var!! ikke mer enn en litt sarkastisk måte å si min personlige mening om fruktsuppa!!

for alt jeg vet kan det være rene julemiddagen med havregryn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Er heller ikke så glad i fruktsuppa og skjønner ikke helt hvorfor, for den er jo ikke vond på smak. jeg tror heller det dreier seg om en smak som en gjennom annet er blitt litt lei av. Kanskje dette stammer fra tiden det var bare TORO ertesuppe og fruktsuppe å velge i.

Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.