Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 For to år siden var jeg på en kanotur som leirleder for noen konfirmanter. Har siden den gang tenk litt på å ta en kanotur selv, men det har ikke blitt noe. Men nå skal jeg ta meg en tur Jeg lurer derfor på om noen har gode tips for en kanotur på 2-3 dager, for to uerfarne og litt vågale padler? (gjerne i sør-norge/aust-agder) Siter
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Sjekk ut http://www.dalslandskanal.se/ Var der 4 dager i fjor. Bra tur. Siter
Lars Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg driver for tiden med å lage en padleguide til følgende steder (alle i Aust-Agder): - Grimevatn - Myklevatn - Oggevann - Kilefjorden - Øyuvsbu - Gaukhei (høyfjell). Flere av disse kan utvides slik at du kan drive på i mange dager. Boka til Øystein Køhn har info om noen av de. For eksempel er Grimevatn til Lillesand en fin 2 dagers tur. Oggevatn og Kilefjorden kan utvides langt. Har ikk esett på Tovdalselva enda, men der er det masse muligheter. Jeg kan sende deg .pdf-fila (skal være ferdig 20. juni) på vassdragene over hvis du sender meg en adresse. Den vil også bli lagt ut på www.adrenaline.no -lars Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.