MooCow Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Hei ! Har kasta meg på randonnee bølgja og skulle hatt meg eit lett dunjakke til å stappe i sekken. Har ei Mountain hardwear sub zero - som tek litt for stor plass og ei Bergans lyngen down - litt for tynn. Bør følgja med pakksekk/pakkast i lomme. Er ein del tilbud ute å går no på dunjakker, så lurte litt på Bergans Sauda down, er denne å anbefale ? Veit de om eventuelt andre jakker de anbefalar som er på tilbud no ?
Torbjørn O. Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Sportsnett har tilbud på en del dunplagg: http://www.sportsnett.no/s/c.aspx?cid=647 Selv har jeg en Klättermusen Loke til bruk som varmeplagg i sovepose samt pauseplagg vinterstid og er meget fornøyd med den.
Bjørnen87 Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Eg har Bergans Sauda, og er godt fornøgd med den. Den har også kompresjonspose i innerlommen, så du slepp å ha ein laus pose. Einaste minuset til ditt bruk er kanskje at den ikkje er så lang i livet.
MooCow Skrevet 4. april 2012 Forfatter Skrevet 4. april 2012 Eg har Bergans Sauda, og er godt fornøgd med den. Den har også kompresjonspose i innerlommen, så du slepp å ha ein laus pose. Einaste minuset til ditt bruk er kanskje at den ikkje er så lang i livet. Har du bilde eller mål av jakken i sammenpakka form ?
Bjørnen87 Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Dessverre ikkje, er på påskeferie no, så har ikkje jakken her. Men vil anslå ca. 20x15x15 cm, ganske rund i kantane. Du skal stappe ganske hardt og bra for å få den skikkeleg saman, er ikkje noko å anbefale med stivfrosne fingrar i liten kuling...
MooCow Skrevet 7. april 2012 Forfatter Skrevet 7. april 2012 Dessverre ikkje, er på påskeferie no, så har ikkje jakken her. Men vil anslå ca. 20x15x15 cm, ganske rund i kantane. Du skal stappe ganske hardt og bra for å få den skikkeleg saman, er ikkje noko å anbefale med stivfrosne fingrar i liten kuling... Okay takker
osingen Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 Kjøpte en North Face Summit Series 700 på Platou for ca 4 uker siden. Var på tilbud til 1900. Ordinær pris var ca 3800. Veldig fornøyd med den. Pakkes i innerlomme, og blir ca 25x20x15 cm. (Kan bli mindre når den pakkes i sekken). God hette som går utenpå hjelm. Jeg kan bruke den både under og utenpå skalljakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå