Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften tilsier, planlegger jeg å gå Osterøy på langs i mai/juni i vår. Litt av problemet jeg har er mangelen på info om en slik tur. Lite eller ingenting på nett. Største problem er at jeg ikke finner turkart som dekker osterøy, eller kanskje jeg rett og slett er for dårlig på å lete. Noen som vet hvor jeg kan få tak i turkart over osterøy??

Annonse
Skrevet

Takk for tips om nettside. Den var jo helt knall, med avstandsmåler og div. Fin til planlegging av rute. Fant forresten ut hvilke papirkart jeg trengte. Måtte ha samnanger 1215 IV, sæbu 1116 II og stanghelle 1216 III for andre som skulle lure.

• 1 måned senere...
Skrevet

Skal prøve meg på en rapport ja. Skal drasse med meg kamera og ta en del bilder. Håper det blir en fin tur, ruten er så og si plottet med forbehold om endringer underveis. Har valgt å gå frem og tilbake over maks 9 dager, noe jeg tenker går fint med endel fisking og kos.

Trenger forresten ikke Sæbu kartet med mindre man skal ut i bebygde deler av Osterøy. Hvis man vil holde seg i fjellområdene holder det med de to andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.