Frank-R.J Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 Hei! Tillater meg å poste en liten videorapport fra en tur jeg og min faste turkompis labradoren Buddy hadde på Salttfjellet/Svartisen 13.-20. Aug 2010. Saltfjellet/Svartisen annbefales sterkt!! Bedre seint en alderig..... En mer utførlig turrapport ligger på www.fjellrek.com Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Dag G - Evje Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 En flott naturfilm.... Spesielt dag 5 måtte være fantastisk. Får opp humøret til en som har trasket i myr, mudder pg tåke denne november- helga... Siter
jenseman Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 Flott film, drømmer om tur over finnmarskvidda om vinteren. Siter
Tickle Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Fine bilder (musikken var en helt annen sak…). Var på Saltfjellet denne helga også. Utrolig lite snø til å være midt i november, var oppe i 1100 moh, kun gammel snø. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.