larka Skrevet 1. oktober 2011 Skrevet 1. oktober 2011 På mandag har jeg tenkt meg på tur, og Femundsmarka kaller. Siden båten har sluttet å gå, tenkte jeg å starte ved Gutu og gå nordover. Hvor og hvor langt får vær og føre avgjøre. Men jeg har noen spørsmål. Er det muligheter for å ta med hagla på turen? Hvordan er fisket i marka på denne tida? Og hva har all nedbøren gjort med elver og stier? Noen som har vært på tur i marka i det siste og kan si litt om forholdene? Meget takknemig for svar. Siter
knutis Skrevet 1. oktober 2011 Skrevet 1. oktober 2011 Enegerdal fjellstyre sine områder: Alle elver og bekker er fredet. I sjøer og tjern kan du fiske, men ørret må settes ut igjen. Rype er fredet fra 2 oktober pga dårlig bestand, men det selges kort på skogsfugl, andejakt og smårovvilt. Siter
larka Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Skrevet 2. oktober 2011 Takker så mye for opplysningene, Knutis. Her må det fintenking til. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.