CKmobster Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Sendte de en mail om at jeg trenger nye strikk til mine gamasjer, og spurte da om evt. pris da jeg så for meg at disse ville bli forbruksvare... Knappe 2 timer etterpå fikk jeg svar om at strikk ville bli sendt i posten uten kostnader... Siter
Aspiranten Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Jeg røk mine strikker på andre turen med gamasjene... Og i Intersportbutikken ville de ha meg til å betale 50kr for stålhemper + strikk (usikker på prisen). Da satte jeg meg kraftig på bakbena og bad de ringe til Norrøna. Som sagt som gjort, og frøkna bak disken gav meg en meter med strikk "sånn i tilfelle neste gang" + hempe gratis Siter
SuperTed Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Har personlig en helt annen erfaring med reklamasjon på norrøna produkter. Kommer aldri til å handle et norrøna produkt igjen basert på dette. Siter
LuckySilver Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Har samme opplevelse som trådstarter. Sendte mail til Norrøna og spurte hva de skulle ha for en liten lapp med stoff så jeg kunne reparere en snart 6 år gammel Dovre-bukse. Fikk til svar at en stoffbit ble sendt i posten gratis, for jeg skulle da ikke betale for en service jeg selv fikset. Det er langt bedre enn hva jeg hadde forventet Siter
SuperTed Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Har samme opplevelse som trådstarter. Sendte mail til Norrøna og spurte hva de skulle ha for en liten lapp med stoff så jeg kunne reparere en snart 6 år gammel Dovre-bukse. Fikk til svar at en stoffbit ble sendt i posten gratis, for jeg skulle da ikke betale for en service jeg selv fikset. Det er langt bedre enn hva jeg hadde forventet På nesten eksakt samme spørsmål fikk jeg svar med 100-150kr, per hull som skulle dekkes avhengig av størrelsen på hullene. Dette var for ca 5mnd siden. Siter
ni liv Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Vel tre jakker på fire år er ikke så værst. Fikk til og med en størrelse større den ene gangen. Men nå skal norrøna byttes ut til fordel for arcteryx Siter
LuckySilver Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Da ga de deg kanskje pris på reparasjon ved servicesenteret på Hvalstad? Siter
bolletog Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Sendte de en mail om at jeg trenger nye strikk til mine gamasjer, og spurte da om evt. pris da jeg så for meg at disse ville bli forbruksvare... Knappe 2 timer etterpå fikk jeg svar om at strikk ville bli sendt i posten uten kostnader... jaså, skal si de pisser deg godt oppover ryggen Siter
CKmobster Skrevet 15. september 2011 Forfatter Skrevet 15. september 2011 Vel, det er slik type service som holder på meg som kunde Siter
Barskekarsten Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Norrøna har god service når noe går i stykker, men fy flate så fort og ofte Norrøna produkter går i stykker! De trenger jo 2-3 forsøk før jeg får et produkt som ikke går i stykker etter få dager. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.