friendly 64 Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 Jeg lurer på om dere har noen gode tips når det gjelder å frakte primus i sekken. Jeg er en av de konservative karene som helst bruker optimus 111 i forskjellige varianter og fyrer med parafin ( stort sett) . Det å få parafinlekkasje i sekken er noe som ikke er å anbefale, noe som alle som har prøvd kan bekrefte. Det jeg lurer på finnes det en lur måte å frakte primus i sekken uten at jeg behøver å bekymre meg for lekkasje . takknemlig for gode forslag Siter
Gjest Srx (Ron) Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 Noe slikt kansje? http://komplettfritid.no/product/sea-to-summit-big-river-pakksekk Siter
Hege P. Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 To enkle muligheter: 1. Putte primusen i en dobbel bærepose og knytte godt igjen. Legges deretter nederst i sekken. 2. Tømme primusen for parafin hver gang den skal pakkes. Selv bruker jeg en Svea123R når jeg er på ryggsekktur. Den lille godbiten passer flott i en sidelomme uten kontakt med viktige saker inne i sekken. Siter
Ranglefant Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 Tømme den for parafin og ha den i en god pakkpose er mitt tips. Selv har jeg den i en plastpose og har ennå ikke hatt noen uhell... Siter
CKmobster Skrevet 7. juli 2011 Skrevet 7. juli 2011 skulle til å si "pose" men ser flere har kommet med det forslaget Pakk den i en pose eller 2, og som nevnt, legg den neders, så evt. lekkasje ikke går utover alt annet du har i sekken Jeg pakker det meste jeg har i sekken i egne poser, da holder ting seg tørt, og jeg har full kontroll på hvor alt er Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.