Gå til innhold
  • Bli medlem

Alternativ til Bergans Super Lett longzip bukse? Var litt lang i bena.


Gjest Mareng

Anbefalte innlegg

Gjest Mareng

Noen som vet om ett tilsvarende alternativ til Bergans Super Lett longzip buksen som er bra, og ikke så alt for dyrt?

Jeg prøvde størrelse Small. Den satt bra, men var litt lang i bena :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du ha som (vanntett)overtrekksbukse?

Jeg har en Salomon Gore-Tex Paclite Shell som jeg bruker som overtrekksbukse, den er meget bra og veier kun 183g! Koster litt men finner du en på tilbud trenger det ikke være så ille, gav 800 for min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om ett tilsvarende alternativ til Bergans Super Lett longzip buksen som er bra, og ikke så alt for dyrt?

Jeg prøvde størrelse Small. Den satt bra, men var litt lang i bena :-)

Bestill den med korte ben da vel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng
Skal du ha som (vanntett)overtrekksbukse?

Jeg har en Salomon Gore-Tex Paclite Shell som jeg bruker som overtrekksbukse, den er meget bra og veier kun 183g! Koster litt men finner du en på tilbud trenger det ikke være så ille, gav 800 for min.

183g! Det var lett og fint :)

Jaja, valget mitt falt på The North Face venture 1/2 zip. Den kostet 1000 kr på xxl, og ca 700kr inlk. frakt fra outnet hvis man søker via kelkoo :P

Den var visst best i en test i 2008, derfor falt valget på den, i tillegg til at den er sydd i rip-stop stil.

Den veier 340g, og passet min fasong perfekt. Mye kortere i bena enn bergans sin, og mer elastisk rundt livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om ett tilsvarende alternativ til Bergans Super Lett longzip buksen som er bra, og ikke så alt for dyrt?

Jeg prøvde størrelse Small. Den satt bra, men var litt lang i bena :?

Den zip-en er vel der for å gjøre beina kortere..

-Kunne ikke holde meg... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng

[Den zip-en er vel der for å gjøre beina kortere.. ]

Øh.. Nei.

Vet du i det hele tatt hva det er snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh.. Nei.

Vet du i det hele tatt hva det er snakk om?

Ja. Var en dårlig spøk. Når man zipper opp glidelåsen og tar av beina, blir de jo kortere..

Edit: Haha, blandet med zip-off buksa. Da ble det jo slett ikke morsomt.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.