Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppfordrer alle til å ...


Plohn

Anbefalte innlegg

... tilby Jan og Karina overnatting og et godt måltid.

Jan og Karina er et hyggelig og spennende tysk par som er på sykkeltur jorden rundt. Akkurat nå er de på vei nordover fra Steinkjer langs kystriksveien mot Bodø og deretter går turen ut i Lofoten der de skal sykle opp til Andenes og ta turen over til Senja og videre til Tromsø. Fra Tromsø går turen videre til Island og deretter Canada.

Jeg ga dem overnatting da de passerte Levanger og oppfordrer alle sykkelglade mennesker - som bor langs ruten de sykler - å ta kontakt med Jan og Karina for å tilby dem overnatting. Da får dere spennende møte med to helt ekstraordinære og spennende mennesker.

Jeg har skrevet litt om det her:

http://www.plohn.com/sykkelturer/?p=854

Der finner du også link til bloggen deres der du kan kontakte dem via kontakt oss skjemaet. De er tyske men snakker godt engelsk.

Oppfordrer alle til å sende dem en invitasjon eller til å sende oppfordringen videre.

mvh

Trygve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen skal de være hvis de passerer Stavanger, men det er vel litt "utenfor stien" for dem.

I går snakket jeg foresten med en bekjent som syklet fra Gibraltar til Stavanger i fjor. I dag reiser han til Nordkapp for å sykle Norge på langs på to uker. Han beregnet å sykle ca. 200 km pr dag.

(Kanskje litt lettere fra nord til sør enn fra sør til nord. På min globus ser det ut som det blir bare nedoverbakke. :? )

Hva blir det neste?

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.